De Neef Interim Management - Personeel op kantoor

Werkervaring

Manager NOC (a.i.)

VOLKER WESSELS TELECOM
Jan. 2018 – Juni 2018
Na een eerdere organisatiewijziging (centralisering) heb ik me ingezet voor het optimaliseren van de dagelijkse aansturing van de field-service organisatie. Denk hierbij aan o.a. het ontwikkelen van een model & proces voor de juiste dagelijkse aansturing van de field-service organisatie. Tijdig inzicht hebben in de benodigde capaciteit vs de beschikbare capaciteit voor uitvoering van service-tickets heeft invloed in het behalen van de, door de klant vereiste, KPI’ s.

De opdracht bestaat uit:
1) Uitwerken en inrichten van het forecastings-proces (S&OP).
2) Het verbeteren, standaardiseren en uniformeren van de planningsprocessen voor Levering en Service:

  • Maximaal bundelen van verschillende werkpakketten
  • Planning en regie van capaciteit centraal door Planningsafdeling
  • Minimaliseren van reisbewegingen en leegloop/productieverlies (Meer HOTT: Hands On Tool Time)

3) Het vormgeven en verbeteren van de samenwerking tussen Planning en field-service op de dag. Voortgangsbewaking en bijsturing van de dagelijkse productie. 

Procesmanager Operationeel Manager Transitie (a.i.)

FACILICOM SOLUTIONS
Jan. 2017 – Jan. 2018
Realiseren van diverse verandertrajecten rondom procesoptimalisatie. Zowel initiatie en ontwikkeling alsmede implementatie en coaching van de medewerkers. Daarnaast (gedelegeerd-) proceseigenaar Operatie.

Procesmanager Planning (a.i.)

FACILICOM SOLUTIONS
Sept. 2016 – Jan. 2017
Samenstellen van planningsafdeling, inrichten processen, benoemen van verantwoordelijkheidsgebieden en demarcaties.
Ontwikkelen en implementeren van KPI’s.
Voorts deelnemer ontwikkelteam ICT (Fino) ten aanzien van SAP, Axxerion en Ortec.

Manager Operations Customer Support (a.i.)

BREIJER BOUW EN INSTALLATIE
Maart 2016 – Sept. 2016
Aansturing afdeling Customer Support en begeleiden integratie Servicedesk & Planning
tussen Breijer Contract Onderhoud en Facilicom Solutions.

Manager Operations Retail (a.i.)

BREIJER BOUW EN INSTALLATIE
Nov. 2015 – Maart 2016
Aansturing afdeling Retail (Breijer Contract Onderhoud). Begeleiden integratie diverse ICT-toepassingen bij veranderende processen.

Interim Manager & eigenaar

DE NEEF INTERIM MANAGEMENT
Dec 2015 – Heden

Lees verder

Bedrijfsleider Technisch Beheer (Grootkeukens)

VAN DORP INSTALLATIES B.V.
Jan. 2015 – Nov. 2015
Verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering op de afdeling Technisch Beheer Grootkeukens (landelijke dienstverlening);
Legt verantwoording af aan Vestigingsdirecteur (VD);
Ontwikkelt met Vestigingsdirecteur meerjarig (commercieel-/operationeel-) vestigingsbeleid;

  • Directe aansturing Technisch Beheerders, Verkoop en Planning (9 FTE).
  • Indirecte aansturing servicemonteurs (ca. 25 FTE);
  • Onderhoud contact met klanten en leveranciers.
  • Beheer en uitbreiding van het klantenbestand van de afdeling.
  • Realiseren van omzet- en margedoelstellingen van de afdeling,
  • Opstellen en bewaken van afdelingsbegroting;
  • Verantwoordelijk voor het welzijn van de medewerkers van de afdeling;
  • Verantwoordelijk voor de kwaliteit (vakinhoudelijk en klantgericht) van medewerkers en geleverd werk;
  • Verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren, bewaken en controleren van alle processen binnen Technisch Beheer;
  • Naleven van voorschriften / procedures op het gebied van kwaliteit, Arbo, milieu en veiligheid. In dat kader uitvoeren van werkplekinspecties en organiseren van maandelijkse toolbox.

 

Hoofd Services

KROPMAN INSTALLATIETECHNIEK B.V
Maart 2011 – Dec. 2014

  • Rapporteert aan Vestigingsmanager (VM);
  • Ontwikkelt met VM meerjarig (commercieel-/operationeel-) vestigingsbeleid;
  • Stuurt operationeel niveau servicemedewerkers (monteurs, werkvoorbereiders, ca. 32 FTE);
  • Faciliteert medewerkers tav benodigde middelen en opleiding;
  • Verantwoordelijk voor ‘juiste man, juiste plaats’, hanteren, uitdragen van personeelsbeleid;
  • Stuurt op ontwikkeling van kennis, kunde en gedrag;
  • Verantwoordelijk voor het implementeren, bewaken en controleren van alle processen op het gebied van operationele Services (operational excellence);
  • Bevordert het werken volgens de geldende procedures, normen en veiligheidsvoorschriften;
  • Onderhoud contact met klanten (i.c.m. contractmanagement) en leveranciers.

Lees verder op LinkedIn

cropped-De-Neef-logo.png

© 2018 De Neef Interim Management

e. ronald@deneef-im.nl  •  t. +31 (0) 6 57 59 16 68


Designed & Developed by Targad
Neem contact op!

Je ontvangt binnen 24 uur een reactie

Not readable? Change text. captcha txt