Hans Ullrich
Manager Operations Facilicom Solutions

“Ik heb ruim een jaar prettig met Ronald mogen samenwerken. Zijn sterke punten komen naar voren bij het opstellen en implementeren van processen. Dit heeft hij onder andere gedaan bij inrichting van de planningsafdeling en bij de implementatie van ons nieuwe ERP systeem bij Facilicom Solutions. In deze laatste rol heeft hij, als domeineigenaar Planning en Werkvoorbereiding, zijn input geleverd bij het opstellen en beoordelen van de processen, de blauwdrukken en systeeminrichting.”

Logo Facilicom vrijstaand
Logo van Liftinstituut

Marcel Baanders
Manager Ordermanagement Liftinstituut

“Part of my interim job was to find a successor to continue the work and to manage the many changes that had been started. Our first contact (through monsterboard) was an immediate succes. I find Ronald a very dedicated, quick learning and enthousiastic colleague. From the contact moments we still have, I understand that Ronald has really found his spot at Liftinstituut but to my belief Ronald will fit in any organisation in need of a good manager.”

Tim Visser
Regiodirecteur bij Kropman Installatietechniek

“Ronald is een betrokken en deskundige collega die op een integere wijze secuur zijn afdeling aanstuurt, waarbij hij de zakelijke en sociale belangen goed in evenwicht houdt. Daarnaast weet hij met gevoel voor humor en de nodige scherpte zijn doelen te bereiken. Een goede gesprekspartner als het nodig is om kritisch te kijken naar beleid en toekomst.”

Logo van Kropman Installatietechniek
Logo van Facilicom

Jeroen Poelhekken
Manager Customer Support & Innovatie Facilicom Services Group

“In 2016 heeft Ronald voor Customer Support ad interim de Servicedesk en Planning aangestuurd en dit gecombineerd met het optimaliseren en standaardiseren van processen voor de afdeling die ontstaan is als gevolg van de fusie tussen Facilicom Facility Solutions en Breijer. Ronald heeft op pragmatische wijze door kleine aantoonbare resultaten en voorbeeldgedrag het team naar een hoger niveau gebracht in een periode met een hoge mate van onzekerheid. Ronald heeft de gevraagde resultaten volledig en tijdig gerealiseerd ondanks dat ook zijn rol en taken in dit proces aan verandering onderhevig waren”.

Eveline van Walsum – Hoogvliet
Senior Projectmanager

Ik heb ongeveer driekwart jaar lang tot en met eind maart 2017 met Ronald mogen samenwerken op de Facilicom vestiging in Huizen. Ronald als Interim Teamleider Planning en ik als Interim Teamleider Servicedesk. Aangezien de Planning en Servicedesk nauw moeten samenwerken hadden Ronald en ik veel contact op operationeel en tactisch niveau.

Nadat er een interne fusie heeft plaatsgevonden in 2016 is er veel veranderd binnen Facilicom. Het doel was om onder andere procesmatiger te gaan werken om zo meer grip te krijgen op de huidige processen en deze succesvoller te doorlopen. Dit was een hele uitdaging op procesmatig- maar ook op personeelsvlak. Het creëren van draagvlak en het communiceren over geplande veranderingen had onze focus. Het samen sparren en het bedenken van een gezamenlijke aanpak zorgde ervoor dat wij veranderingen hebben kunnen doorvoeren.
De samenwerking typeerde zich als vertrouwd, open, professioneel, projectmatig, met af en toe ook tijd voor een dolletje. Deze combinatie gaf mij energie ook in de meer uitdagende en zwaardere periodes. Kortom, een waardevolle partner in crime!”

 

Logo Facilicom vrijstaand
Logo van Breijer

Ir. Bart Heggelman
Directeur Breijer Contractonderhoud en Projecten

De Neef Interim Management heeft voor een periode van ruim een half jaar naar volle tevredenheid een interim opdracht opgepakt. Door het vervallen van een operationeel manager bij één van de bedrijfsonderdelen van Breijer was er op zeer korte termijn behoefte aan de juiste invulling. Ronald heeft op een flexibele wijze deze rol opgepakt. Dit was geen eenvoudige opgave. Naast het draaien van de reguliere operatie moesten er namelijk ook een aantal nieuwe contracten geïmplementeerd worden en verbeterslagen worden gemaakt in een aantal processen. Het is dat Ronald kiest voor zijn zelfstandigheid, anders had ik hem graag in dienst genomen!”

cropped-De-Neef-logo.png

© 2018  De Neef Interim Management

e. ronald@deneef-im.nl  •  t. +31 (0) 6 57 59 16 68


Designed & Developed by Targad
Neem contact op!

Je ontvangt binnen 24 uur een reactie

Not readable? Change text. captcha txt